Wilt of kunt u uw huis niet uit maar wilt u wel contact met uw audicien? Heeft u advies nodig, is uw hoortoestel defect of wilt u hoortoestelbatterijen, schoonmaakspulletjes of een accessoire?

Wij staan zoals altijd voor u klaar. . . Zelfs als u een nieuw hoortoestel nodig heeft!

Wist u trouwens dat we hoortoestellen tegenwoordig ook op afstand kunnen instellen? We informeren u graag over deze hoortoestellen.

Hoe kunt u ons bereiken?

In de winkel: Wij zijn geopend maar werken uitsluitend op afspraak en in overeenstemming met de richtlijnen van het RIVM. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat u geen andere klanten tegenkomt en wij de tijd hebben om tussentijds de winkel schoon te maken. Zo beschermen we elkaar!

  • wij vragen u vriendelijk 5 minuten voor uw afspraak te komen, indien u eerder bent vragen wij u vriendelijk nog even buiten te wachten
  • houdt 1,5 meter afstand van andere klanten, balie en onze medewerkers
  • reinig uw handen bij binnenkomst, er is desinfectiegel aanwezig
  • mocht u voor uw afspraak gezondheidsklachten krijgen dan vragen wij u uw afspraak te verzetten. Indien u naar de winkel komt en klachten heeft kunnen wij u de toegang weigeren.
  • Krijgt u binnen 3 dagen na bezoek aan onze winkel klachten dan vragen wij u dat de melden zodat wij maatregelen kunnen treffen.

 

Telefonisch: gedurende onze normale werktijden en uren zijn we gewoon bereikbaar. Buiten deze tijden kunt u altijd een boodschap inspreken en dan nemen wij contact met u op.

Per post: Is uw hoortoestel defect of heeft uw hoortoestel een schoonmaakbeurt nodig? Als u uw hoortoestel per post naar ons stuurt dan kunnen wij het voor u repareren of schoonmaken en wij sturen uw deze per post weer naar u terug.

Per e-mail: u kunt ons ook al uw vragen voorleggen per email op info@nicollehoren.nl

Contactformulier: u kunt ons ook bereiken via het contactformulier op de contactpagina van deze website